Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
En l'entorn de la qualitat i verificació, els qüestionaris són eines essencials per a l'avaluació de la qualitat i el control de conformitat.
Cada dia són més les empreses, per exemple en telefonia i energia, que exigeixen als seus distribuïdors que els contractes signats per particulars siguin validats telefònicament, bé pel propi distribuïdor o bé per un tercer, el que es coneix com a verificació per tercers.
Les enquestes de satisfacció, verificació i control als clients constitueixen un element essencial per a la millora contínua de la fidelitat dels clients i el manteniment d'una relació enriquidora amb els mateixos.
Oferint als seus clients una verificació de qualitat, mitjançant la qual les seves operadores realitzen una enquesta de qualitat i verificació dels contractes signats, podent gravar l'enquesta, sempre respectant la seguretat i confidencialitat de les gravacions.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu