Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Millori el seu negoci. Provi ara els nostres serveis
El nostre servei de trucades és una eina que podrà utilitzar per completar l'atenció als seus clients i oferir una atenció de qualitat.
Conèixer més
Serveis de Concertació de visites, Enquestes, Verificació telefònica i un llarg etc. que li permetrà estalviar costos.
Conèixer més
Contact Solutions posa a la seva disposició una gran varietat de serveis, amb l'objectiu de poder oferir els millors canals de contacte possibles.
Conèixer mésEt donem 4 raons fonamentals que ens avalen com a líders del mercat
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu