Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Escoltem. Investiguem. Aprenem.
Quan la seva empresa pren la decisió de contractar el Servei d'Atenció al client de Contact Solutions, se li assignarà un responsable per poder realitzar un protocol d'atenció al client conforme tots els seus casos i on els seus clients trobin totes les seves necessitats.
A Contact Solutions ens esforcem per mantenir l'excel·lència en tots els nivells de la nostra empresa. El nostre compromís és proporcionar als nostres clients i els seus clients el nivell més alt d'atenció, començant en el seu primer contacte amb nosaltres.
L'excel·lència en el servei d'Atenció al client comença amb la garantia que els nostres clients rebin el millor servei al client.
Quan la seva empresa pren la decisió de contractar el Servei d'Atenció al client de Contact Solutions, se li assignarà un responsable per poder realitzar un protocol d'atenció al client conforme tots els seus casos i on els seus clients trobin totes les seves necessitats.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu