Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Rendibilitzi el seu temps
Si la seva empresa està interessada a millorar la gestió de la seva agenda o cites i aconseguir gestionar el seu temps més eficientment, li podem ajudar. Atenem les teves trucades perquè no perdis cites. Un client que truca per sol·licitar una cita i no és atès, probablement no tornarà a trucar al teu centre mèdic, taller...
Contact Solutions li ofereix atenció telefònica les 24 hores del dia, 365 dies a l'any. Call Center per a empreses 24 hores
Reserva de la cita, confirmació de la cita i seguiment en cas de cancel·lació, canvi o modificació de la mateixa.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu