Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Millori la qualitat corporativa de la seva empresa
L'atenció 24 hores per al seu negoci li permetrà millorar la imatge corporativa per a la seva empresa, reduint els temps de gestió de les seves trucades i sobretot no perdent les trucades dels seus clients o vendes.
Amb tot això podrà millorar la rendibilitat i l'eficàcia en la seva activitat, ampliant el seu àmbit d'actuació per obtenir un major rendiment.
Contact Solutions ofereix els seus serveis de call center les 24 hores del dia, 365 dies a l'any.
Contact Solutions li permet disposar d'aquest servei garantint-li una atenció personalitzada per a la seva campanya i sense gairebé costos per a vostè, permetent-li una reducció de costos en la infraestructura de la seva empresa.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu