Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Secretaria Virtual és un servei "Low Cost" personalitzat de les seves trucades: Oferint l'atenció telefònica amb el nom personalitzat de la seva empresa, exemple "Consulta del Dr. Martínez, bon dia, en què puc ajudar-li?
També podrà informar dels productes de l'empresa i dels serveis que ofereixen, seguint el protocol específic a demanda del Client.
Disponibilitat de Servei 24 hores els 365 dies de l'any, inclosos festius nacionals.
La seva "secretària" anotarà les cites en una agenda personalitzada, a la qual podrà tenir accés on-line per veure les seves cites, visites o trucades les 24 hores del dia a través del calendari Google Calendar.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu