Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Avaluï la satisfacció del seu client
En virtut que l'enquestador no intervé en la resposta, la informació recaptada és molt valuosa per millorar l'oferta i els processos d'atenció.
Gràcies a Contact Solutions coneixeràs l'opinió dels teus clients per poder avaluar el funcionament de la teva empresa/servei/marca i poder conèixer les seves expectatives. Podent realitzar una anàlisi del nivell de satisfacció del client
Contact Solutions li ofereix atenció telefònica les 24 hores del dia, 365 dies a l'any. Call Center per a empreses 24 hores
Les opinions i comentaris dels teus clients són dos dels factors més importants que validen les decisions prioritàries dins del teu negoci i catalitzen la sostenibilitat i el creixement del mateix.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu