Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Potenciï la seva productivitat i augmenti la seva rendibilitat
Truqui als seus clients per confirmar que van rebre les seves invitacions, saber si assistiran i fins i tot donar l'últim impuls perquè el seu esdeveniment sigui un èxit
L'objectiu d'aquestes campanyes és reforçar la captació d'assistents a l'esdeveniment. Si ho desitja, després de la realització de l'esdeveniment, podem ampliar el nostre treball amb enquestes de qualitat i satisfacció. És una bona manera de conèixer l'opinió dels convidats després de l'esdeveniment, si s'han aconseguit els objectius marcats o si s'ha aconseguit convocar el nombre d'assistents esperat.
Potenciï la seva productivitat i augmenti la seva rendibilitat mitjançant l'optimització i automatització dels sistemes de gestió i subscripció a esdeveniments.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu