Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
24 hores del dia, 365 dies a l'any
Els Centres d'Atenció Sanitaris (CAS) són un tipus de Call Center especialitzat en la gestió telefònica on la ciutadania pot denunciar, reportar i demanar ajuda en situacions greus que afectin les persones, béns i serveis.
Contact Solutions li permet disposar d'aquest servei garantint-li una atenció personalitzada per a la seva campanya i sense gairebé costos per a vostè, permetent-li una reducció de costos en la infraestructura de la seva empresa
Contact Solutions li ofereix atenció telefònica les 24 hores del dia, 365 dies a l'any.
Els CAS es constitueixen en la màxima expressió de l'eficiència en la gestió de la seguretat i les emergències, on el professionalisme de les operadores ha de ser determinant.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu