Omple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
CONTACT SOLUTIONS SL aspira a aconseguir un alt nivell de qualitat en el sector de la "IMPLEMENTACIÓ DE SOLUCIONS PER A L'EXTERNALITZACIÓ DE L'ATENCIÓ TELEFÒNICA". És per això que el nostre principal objectiu és aconseguir la satisfacció dels nostres clients oferint-los el millor servei, mitjançant la qualitat dels nostres serveis i l'excel·lent atenció dels nostres treballadors.
Per a això comptem amb un equip humà qualificat i els mitjans materials necessaris, per complir amb els requisits del client i mantenir un elevat grau de satisfacció respecte als nostres serveis.
CONTACT SOLUTIONS SL, conscient de la importància de la qualitat, així com de la necessitat d'una bona gestió dels recursos, es compromet a la difusió d'aquests valors a tota l'entitat, implantant i mantenint un Sistema de la Gestió de la Qualitat en base als requisits de la norma ISO 9001:2015.
Aquest Sistema de Gestió de la Qualitat té com a objectiu garantir el millor compliment possible dels nostres compromisos, tant amb els clients com amb les empreses col·laboradores, de forma que els nostres serveis i productes responguin millor a les seves necessitats i expectatives.
Com a objectiu permanent amb els nostres clients, a més de proposar-nos aconseguir la seva màxima satisfacció a través d'un servei de qualitat, també resulten importants els següents aspectes:
Promoure un procés de millora contínua de l'eficàcia del Sistema de Gestió de la Qualitat.
Atenció continuada i personalitzada al client, comprenent les seves necessitats a través d'una comunicació fluida i directa.
Complir amb els requisits dels clients, de la norma ISO 9001:2015, de la legislació vigent i d'altres parts interessades.
Millorar contínuament els nostres serveis i productes oferts, realitzant un constant esforç d'actualització de coneixements en noves àrees que ens permeti situar-nos a l'avantguarda del nostre sector, avançant-nos així a les noves demandes i/o necessitats dels nostres clients.
Instruir, motivar i implicar a tot el personal en la gestió i desenvolupament del Sistema de Gestió de la Qualitat, fomentant la formació contínua per assegurar un alt grau de qualificació dels nostres empleats.
Utilització de noves tecnologies i equipaments.
El nostre propòsit final és aconseguir que s'associï a CONTACT SOLUTIONS amb qualitat i efectivitat.
La Direcció.