Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Suport telefònic especialitzat
Els Call Center Help Desk són un tipus de call center especialitzat en la gestió telefònica.
Aquest servei li permetrà lliurar un suport especialitzat per telèfon a través d'un operador de call center especialitzat amb coneixements tècnics sobre una matèria específica.
El personal encarregat del Help Desk ha de proporcionar respostes i solucions als usuaris finals, clients o beneficiaris (destinataris del servei), i també pot atorgar assessorament en relació amb una organització o institució, productes i serveis.
Contact Solutions li ofereix atenció telefònica les 24 hores del dia, 365 dies a l'any.
Call Center Help Desk és un conjunt de recursos tecnològics i humans, per prestar serveis amb la possibilitat de gestionar i solucionar totes les possibles incidències de manera integral, juntament amb l'atenció de requeriments relacionats amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC).
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu