Quines mètriques utilitza un call center per mesurar la satisfacció del client?
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu
Si necessites més informació o vols que t'assessori personalment, pots trucar-nos o deixa'ns el teu telèfon i truquem en un moment.
Una gestió eficient i eficaç de les seves vendes
Un call center per a ecommerce és molt important per a un negoci que vengui els seus productes o serveis per Internet. És un servei que permet als seus clients fer un seguiment de les comandes, consultar els productes amb major demanda i resoldre ràpidament qualsevol dubte o reclamació.
L'auge de l'e-commerce, o comerç electrònic, és indiscutible en els últims temps, les empreses han de donar respostes als seus clients, per oferir una resposta de qualitat en el tracte i la satisfacció dels clients
Aquest servei brinda la capacitat de resoldre els problemes, dubtes o consultes dels clients o potencials clients en el menor temps possible com recollida, tramitació i gestió de comandes.
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir més
Saps quines mètriques s'utilitzen en un call center per mesurar la satisfacció del client? Quines dades ofereixen i com treure'n partit per millorar...
Llegir mésOmple aquest senzill formulari i de seguida ens posarem en contacte amb tu